Wednesday, August 19, 2020

Cuci Sofa Kuala Lumpur / Selangor | Murah Dan Berkualiti

 Ramai yang mengalami masalah sofa kotor seperti terkena makanan dan minuman, sisa-sisa yang terjatuh dan juga habuk-habuk yang terlekat pada sofa. Tahukah anda, semua kotoran ini akan menyebabkan bakteria dan kuman membiak pada sofa sekaligus mempengaruhi masalah kesihatan anda.


Sekiranya ada anak kecil di rumah, hama-hama atau habuk sofa akan mudah masuk ke dalam mulut dan hidung mereka tanpa kita sedari. Itulah yang menyebabkan mereka kerap demam, selsema dan sebagainya.


Penting untuk anda pastikan sofa dicuci sekurang-kurangnya 1 kali dalam tempoh 7 hingga 8 bulan. Namun, antara masalah yang berlaku jika anda perlu cuci sofa pula adalah anda bimbang sofa akan rosak, pudar, tidak memuaskan hati anda dan banyak lagi bukan?


Sebab itulah ramai yang suka cuci sofa sendiri di rumah. Masalah yang berlaku apabila cuci sofa sendiri pula adalah anda tidak mampu membersihkan sofa dengan baik dan tidak menggunakan cara yang betul. Akhirnya, anda juga gagal memastikan keadaan sofa baik dan berkualiti.


EmpireCuci | Cuci Sofa Kuala Lumpur Dan Selangor


Kini, anda tak perlu risau akan masalah sofa kotor ataupun tiada servis cuci sofa yang pakar lagi. EmpireCuci merupakan sebuah perkhidmatan cuci sofa terbaik yang berkualiti dan mampu milik serta berpengalaman dalam bidang cuci. Kami merangkumi kawasan Kuala Lumpur dan Selangor. 


Proses Dan Teknologi Terbaik Menghasilkan Kualiti Terbaik


EmpireCuci menggunakan proses dan teknologi terbaik dalam meningkatkan kualiti pembersihan sofa anda.  EmpireCuci memastikan sofa anda dibersihkan dengan cara yang betul mengikut turutan. Antara proses yang terlibat adalah seperti pembersihan, vacuum, semburan bahan cucian, pembersihan atau pemberusan dan juga pengeringan. Bahan cucian yang digunakan juga adalah selamat dan sangat berkualiti.


Kami sangat profesional dalam menguruskan khidmat cuci sofa anda mengikut citarasa dan kehendak anda.  Pastinya sofa anda dijamin bersih, cantik dan wangi seperti baru dibeli. 


Kesan Berlaku Pada Sofa Anda Setelah Dicuci Oleh EmpireCuci


  • Kualiti sofa berada dalam keadaan yang baik setelah proses cuci sofa dijalankan

  • Kualiti udara dalam rumah bertambah baik kerana sofa bersih dan wangi

  • Keluarga dan anak-anak dapat menikmati udara nyaman dan persekitaran yang sihat

  • Sekecil-kecil kotoran sofa dapat ditanggalkan setelah proses cuci sofa dilakukan

  • Tiada kotoran yang boleh dilihat pada mata kasar

  • Tiada habuk atau hama pada sofa, sofa kelihatan bersih seperti baru dibeli

  • Tiada kotoran yang tersumbat di celah-celah sofa lagi

  • Sofa tidak bewarna pudar dan tidak kelihatan lama

  • Sofa tidak berbau hapak tetapi wangi dan bersih


Selain cuci sofa di rumah, EmpireCuci juga menawarkan servis cuci sofa dimana-mana sahaja yang anda perlukan seperti di pejabat, klinik, kedai dan lain-lain lagi.  Anda tidak perlu mengangkat sofa bawa ke mana-mana untuk dicuci, sebaliknya EmpireCuci akan melakukan proses cuci sofa di tempat anda. Mudah sangat!


Bagi kawasan Kuala Lumpur dan Selangor, beritahu sahaja lokasi anda, pihak kami akan terus ke sana untuk membantu membersihkan sofa kesayangan anda. 



Jom Klik Whatsapp di bawah untuk kami bantu: 


Wasap.my/60148166777/CuciSofa


No comments:

Post a Comment